samochody, autobusy, taxi
 Zasadniczo naszą ofertę reklamy na samochodach można rozdzielić  na trzy podpunkty.
Zasadniczo naszą ofertę reklamy na samochodach można rozdzielić  na trzy podpunkty.
                  1. Samochód klienta. Każdy nasz wyjazd do klienta, każde  nasze parkowanie w miejscu publicznym jest jednocześnie reklamą naszej  działalności. Oklejenie może się ograniczyć do zamieszczenia na aucie logo  naszej firmy lub może zawierać elementy graficzne i opisowo prezentować zakres  naszej działalności lub oferowanego przez nas asortymentu. Mówimy tutaj o autach osobowych,  dostawczych i ciężarówkach.
                  2. Autobusy stanowią doskonałą reklamę o której zasięgu sami  decydujemy. Podstawowe zalety kampanii reklamowej na tego typu pojazdach to:
* duża wielkość, a co za tym idzie, widoczność reklamy;
* mobilność reklamy.
Możemy decydować o zasięgu takiej reklamy poprzez wybór  odpowiedniego przewoźnika. Autobusy MZK rozpropagują naszą działalność na  terenie danego miasta i najbliższej okolicy. W przypadku autobusów PKS nasz  wybór może paść na te, obsługujące krótsze, okoliczne trasy, jak i  te, obsługujące ruch krajowy bądź międzynarodowy.
Autobusy mogą być oklejone częściowo (np. tylko tylna część)  bądź całościowo (łącznie z bocznymi szybami).
Coraz powszechniej spotykamy busy obsługujące połączenia  lokalne, także one stanowią doskonały nośnik informacji.
3. Taxi. Posiadają wszystkie zalety reklam umieszczanych na  autobusach poza wielkością. Także tutaj najważniejszą zaletą takiej reklamy  jest mobilność. Skuteczność takiej reklamy podnosi także to, że postoje  taksówek najczęściej znajdują się w bardzo widocznych i ruchliwych miejscach!  Nawet nie używane,  stojąc często na osiedlowych parkingach, docierając z informacjami  na nich zawartymi do dużej rzeszy ludzi.
Oklejanie pojazdów stanowi nie lada wyzwanie. O ile wyklejenie powierzchni płaskich nie stanowi dla wprawnej osoby większego wyzwania, o tyle oklejenie obłych kształtów pojazdów już tak. Dlatego tak ważne jest wykonanie właściwego projektu, wyboru odpowiedniego materiału i oczywiście samego naniesienia materiału.
